Vespa by Buddha to Buddha
En zo moeten we het wel melden als de lifestyle-merken Vespa en Buddha to Buddha de handen ineen hebben geslagen. Vespa bestaat 65 jaar heeft Buddha to Buddha verkozen voor de productie van een exclusieve accessoirelijn.
Zo is er een stijlvolle Buddha to Buddha striping ontworpen, die toepasbaar is op alle modellen van Vespa; van de 50cc S en LX tot aan de 125cc en 300cc Vespa GTS Supersport. Voor de accessoires heeft Buddha to Buddha een 'stoere', zwarte canvas tas ontwikkeld voorzien van het herkenbare zilveren logoplaatje. De Vespa-sleutels worden gehangen aan een chique sleutelhanger geïnspireerd op de schakels van de allereerste Buddha to Buddha armband. Dit accessoire heeft een winkelwaarde van € 199,- en is alleen verkrijgbaar in een gelimiteerde oplage.
Even een marketingpraatje over Buddha to Buddha, voor wie bij de tijd gebracht moet worden:
"Buddha to Buddha staat al sinds 1997 bekend om de grof geschakelde zilveren armbanden. Deze tijdloze, handgemaakte designs maken Buddha to Buddha armbanden een sieraad voor het leven. Het merk is geïnspireerd door de Buddha to Buddha levenswijze. Kort gezegd draait deze filosofie om bewust leven en vooral genieten, het beste uit jezelf halen op een ongedwongen, relaxte manier. Een oosterse, haast spirituele levenswijze, maar verre van zweverig. Tegenwoordig bestaat de collectie uit meer dan honderd verschillende modellen armbanden, ringen, oorbellen en colliers, allemaal van 925 sterling zilver. Andere modellen binnen de collectie zijn verwerkt met een combinatie van zirkonia of leer. Met meer dan 500 verkooppunten in Nederland, België, Duitsland, de VS, Spanje, Australië, Scandinavië en op de Nederlandse Antillen, is Buddha to Buddha wereldwijd meer dan goed vertegenwoordigd. Het merk is zeer populair onder nationale en internationale sterren. Zo zijn onder anderen Doutzen Kroes, Blondie, Bryan Adams, Pamela Anderson, Travis Mccoy (Gym Class Heroes), DJ Afrojack, Fergie (Black Eyed Peas) en Snoop Dogg al gespot met een Buddha to Buddha armband!"
Het is maar dat we het weten, zonder B2B-armband hoor je er niet bij, zeker niet op je nieuwe Vespa.
Ter promotie bedraagt de meerprijs van het Buddha to Buddha pakket (zwarte canvas tas, exclusieve striping en Buddha to Buddha sleutelhanger), bij aanschaf van een Vespa-scooter bij een van de deelnemende dealers uit de regio Amsterdam € 99. De actie loopt tot eind oktober.
Eerder lanceerde Piaggio - de fabrikant van Vespa - ook een extra actie voor de andere merken Piaggio, Aprilia en Gilera: een accessoirecheque ter waarde van 150 euro bij de aanschaf van een nieuwe scooter. Die actie loopt nog tot 31 oktober.
Meer nieuws op Stadsmotor.nl
{jcomments on}