Test: Honda CRF1000L Africa Twin DCT (2016) Adventure Sports (2019)
Inhoudsopgave |
---|
Test: Honda CRF1000L Africa Twin DCT (2016) Adventure Sports (2019) |
Specificaties |
Fotogalerij |
Video |
Alle Honda tests |
Technische gegevens
Motor: vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt
Cilinderinhoud: 996 cc
Max. vermogen: 70 kW/95,3 pk bij 7.500 tpm
Max. koppel: 98 Nm bij 6.000 tpm
Max. snelheid: 200 km/u
Aandrijving: voetgeschakelde zesversnellingsbak / DCT
Eindoverbrenging: ketting
Wielen v/a: 21 inch/18 inch
Remmen v/a: dubbele schijf/enkele schijf
Afmeting lxbxh: 233,5 x 87,5 x 147,5 cm
Zithoogte: 87-85 cm
Gewicht rijklaar: 228 kg
Kleuren: CRF Rally Red, Africa Twin Tricolor, Digital Silver Metallic, Matte Ballistic Black Metallic
Accessoires (optioneel): topkoffer, zijkoffers, touringscherm, versnellingspedaal voor DCT-uitvoering, valbeugels, led-mistlampen, laag en hoog zadel, alarm, 12V-aansluiting, handvatverwarming, beenbeschermers, windbeschermers
Prijs (2016): € 13.890 - DCT € 16.190
Veiligheid
ABS: ja
Tractiecontrole: ja
Gevarenlichten: ja
Zichtbaarheid opzij: alle lampen zichtbaar
Mistlampen: optie
Spiegels: uitstekend
Parkeerrem: standaard op de DCT-versie