Test: Honda X-ADV (2018)
Inhoudsopgave |
---|
Test: Honda X-ADV (2018) |
Specificaties |
Fotogalerij |
Video |
Alle Honda tests |
Kaal (boven) en in woon-werkaankleding met winddeflectors, rambeugels onder en topkoffer.
Het achterwiel is slechts 15 inch groot (was 17 inch bij de Integra), wat ruimte onder de buddy biedt.
Achter de in hoogte verstelbare ruit een heel fijn dashboard met de belangrijkste informatie - temperatuur, tijd en brandstofvoorraad - netjes in beeld.
Keyless...
12V onder de zitting.
Echte liefde op de X-ADV is alleen voor minimensen.
Hoog op de poten betekent: lekker leunen in de bocht zonder allerlei ijzer op straat. De X-ADV stuurt serieus!
Geen uitzicht dat je bij een 'scooter' verwacht. Dit is een motor!
Duidelijk: als het stuur er doorheen past, past de rest ook. Perfect in de file!
Naast de technische 'buitenspeelbroer' CRF1000L Africa Twin aan de Middellandse Zee... en alleen aan de Randmeren in Nederland.
n.b. Ruit in de hoogste stand.
Techniek toen en nu.
De X-ADV met een bestuurster van Hollands formaat.
Honda-techniek toen (1996) en nu.
Wie was die rare Belg? Dat was geen Belg.
Het lijkt zo'n simpel achterwiel, maar er zit heel wat achter.
Handrem.
De ruit wordt kan handmatig in hoogte worden versteld (links voor dash). Spiegelbeukers (handkappen) standaard.
Tankklep en buddy vanaf het stuur te openen.