Banner

Test: Yamaha SCR950 (2017)

Inhoudsopgave
Test: Yamaha SCR950 (2017)
Technische gegevens
Fotogalerij
Video
Alle Yamaha tests

 Yamaha

2017-Yamaha-SCR950-EU-Yamaha-Black-Studio-0022017-Yamaha-SCR950-EU-Racing-Red-Studio-0022017-Yamaha-SCR950-EU-Racing-Red-Studio-0012017-Yamaha-SCR950-EU-Racing-Red-Action-0012017-Yamaha-SCR950-EU-Racing-Red-Action-0022017-Yamaha-SCR950-EU-Racing-Red-Action-0032017-Yamaha-SCR950-EU-Racing-Red-Action-0042017-Yamaha-SCR950-EU-Racing-Red-Static-0012017-Yamaha-SCR950-EU-Racing-Red-Static-0042017-Yamaha-SCR950-EU-Racing-Red-Static-0052017-Yamaha-SCR950-EU-Racing-Red-Static-0062017-Yamaha-SCR950-EU-Racing-Red-Static-0072017-Yamaha-SCR950-EU-Racing-Red-Static-0082017-Yamaha-SCR950-EU-Racing-Red-Static-0092017-Yamaha-SCR950-EU-Racing-Red-Static-010

In Schiphol-Rijk!
20170920 133041
En door naar Purmerend!
IMG-20170920-WA0015
En door naar de Moezel!
20170924 181606
Voordeel van de wielen en banden is dat je aardig wat kuilen kunt hebben.
20170924 18155920170924 18174220170924 181730
Oké, niet echt gemaakt om comfortabel benen op te bergen.
20170924 18171820170924 181649
Lekker niets aan het stuur of in de digidash (zelfde als de XV)!
20170924 181703
Maar wel alarmlichten en een selectieknopje voor de digidash.
20170924 181706
De lekker vette V-twin.
20170924 181642
20170924 181628



 

Aangepast zoeken
FacebookTwitter
Voorpagina Alle TESTS Yamaha Test: Yamaha SCR950 (2017)

Disclaimer - Privacy Policy